В Україні діють тисячі великих і малих інтернет магазинів, і кількість їх щодня збільшується. Перетіканню рітейл-сегменту в інтернет сприяють зовнішні обставини: кілька років тому — епідемія ковіду, сьогодні — війна.
І якщо великі онлайн платформи, що продають буквально все, будь-які групи споживчих товарів, добре відомі кожному українцю, то з малими і новими інтернет-магазинами і магазинчиками все набагато складніше.
Нерідко вони місяцями не можуть розкрутитись, набрати достатніх обертів, щоб можна було вважати такий бізнес результативним і прибутковим. Навіть якщо такий онлайн магазин пропонує хороший, якісний, потрібний і конкурентоздатний по ціновій пропозиції товар.
Про причини такої ситуації і вихід з неї розповідають спеціалісти агенції інтернет маркетингу EMSIDER. Насамперед, причиною є висока конкуренція. Але цей фактор є і далі буде лише загострюватися. Для просування інтернет магазину потрібен комплексний підхід, власне, послуги комплексного маркетингу.
Комплексного — тому що він має включати задіяння різних маркетингових каналів і інструментів.
З одного боку, це має бути SEO-просування інтернет магазину: оптимізація сторінок сайту під пошукові запити користувачів, підвищення авторитетності сайту у пошукових систем. Такі заходи, виконані якісно і комплексно, протягом кількох місяців почнуть давати стабільний результат, і цей результат (власне, органічний цільовий трафік) буде з часом наростати.

З другого боку, це професійно налаштована реклама в Інстаграм (докладно дивіться тут https://emsider.ua/reklama-instagram/ ). Instagram є чи не найкращою платформою для реклами багатьох споживчих товарів: одяг та взуття, гаджети та косметика, і багато чого ще. Головне — дуже точно націлити рекламу в Інстаграм, або ж у Фейсбук, на цільову аудиторію — групу людей, що потенційно є покупцями саме цих товарів, які пропонує даний онлайн магазин. Якщо налаштування виконані недбало чи непрофесійно, рекламний бюджет може бути витрачений марно без відповідного бажаного результату.
Існують і інші маркетингові інструменти, які можна задіяти: робота з сервісами Гугла, що надають можливості для продаж через інтернет: Google Shopping, зокрема. Це можливості для бізнесу, але з ними треба вміти працювати. Власникам інтернет-магазинів на це може бракувати і часу, і знань. Тому краще звернутись для фахівців, які це зроблять швидко, якісно, професійно і головне — результативно.