Полістирол (PS) — один з найбільш популярних матеріалів для одноразового посуду, розроблений в 1930-і роки компанією Dow Chemical. Цей матеріал виявився легким, дешевим у виробництві та добре підходящим для виготовлення одноразових виробів. За оцінками, до 2025 року обсяг ринку одноразового посуду становитиме приблизно 14 мільярдів доларів США. Чому одноразова упаковка набула такої популярності розглянемо нижче, а тим, хто ще не знає, де гуртом купити одноразові ланч бокси зі спіненого полістиролу, супниці та соусниці, рекомендуємо заглянути в каталог «Плюс-Пак Україна» – https://plus-pack.com.ua/ua/.
Економічні переваги використання одноразової упаковки
Одноразові ланч бокси із спіненого полістиролу та упаковка набули поширення у харчовій промисловості завдяки невисокій вартості. Масове виробництво знижує витрати завдяки економії на масштабі. Крім того, одноразова упаковка легка і займає менше місця, ніж багаторазова, що знижує витрати на логістику. Для порівняння одноразові соусниці та супниці важать на 50-70% менше, ніж скляні чи металеві аналоги.
Використання одноразових ланч боксів із спіненого полістиролу збільшує швидкість обслуговування та продуктивність. Одноразові супниці, соусниці та тарілки скорочують час, необхідний для миття та дезінфекції багаторазового посуду. До економічних переваг використання одноразового пакування та посуду варто віднести можливість скорочення співробітників, зокрема, зайнятих миттям багаторазового посуду.
Перспективи розвитку виробництва пластикової упаковки для харчової продукції
Аналіз тенденцій у виробництві одноразових соусниць, супниць, боксів і тарілок дозволяє зробити висновок про те, що опт на даний тип продукції тільки зростатиме навіть з урахуванням посилення екологічних вимог.
Очікується, що світовий ринок пластикової упаковки збільшиться з $345,91 мільярда у 2021 році до $492,25 мільярда до 2030 року, що відповідає середньорічному темпу зростання близько 4,2%. Досить великий відсоток припадає на забезпечення потреб харчової промисловості, зокрема виробництво одноразових супниць, соусниць, тарілок. У найближче десятиліття ринок пластикової упаковки продовжить рости, підтримуваний зростанням онлайн-торгівлі, доставкою їжі та інноваціями в галузі пакувальних матеріалів.